ESKOLAZ KANPOKO EKINTZAK

Gure ikasleen garapena integrala izan dadin, haien egunerokotasunean ludikotasunak duen garrantzia goraipatu beharko dugu.

Hori bultzatzeko asmoz, Bihotz Gaztea Ikastolak eskolaz kanpoko hainbat ekintza planteatzen ditu, haurrek haien aisialdian aurrera eramateko. Ekintza horien helburua, esan bezala, gure ikasleen denbora librea era egoki batean bideratzea da; hau da, haurren jolasgarritasuna bultzatu eta baita euskararen presentzia indartu ere.

Ikasturte honetan gure ikasleen interesak kontuan harturik honako ekintza hauek proposatu ditugu:

Ekintza guzti hauetan haurrek bere garapen integralerako hain garrantzitsuak diren bizipenak jasoko dituzte.

Eskolaz kanpoko ekintzekin erlazionatutako berriak