Azkenengo urteetan, geure ikastolaren inguruan hainbat izan dira agertu diren berriak komunikabideetan:

EiTB Gertutik: "Ikastolako jantokian, etxean bezala" (23. minutua)

Deia: "Hezkuntza hobetzea: jakin, elkarrizkatatu eta ekarpenak egitea"

Argia: "Ikasleak, laguntzaile onenak"

Wallart: "Ikastolako fatxada apainduz"

Santurtzi Berriak "Bihotz Gaztea y el Instituto Kantauri renuevan el reconocimiento de 'Escuela Sostenible' por su labor en pro del medio ambiente"

20 minutos: "La ikastola Bihotz Gaztea y el colegio Carmelitas de Santurtzi reciben la Q de calidad del Gobierno vasco"

Tele 7: "Ha empezado a funcionar la primera patrulla escolar de Santurtzi"

Elkarrizketa Hiri Gorrian (Euskadi Irratia): "50. urteurrena: altxorra" (19. minutua)

Eurest Euskadi: "'Egun euritsu batean, SEAT 600 batean jaio zen' Bihotz Gaztea ikastolaren 50. urteurrena, ZORIONAK!"

CentroDeltaPs!icología: "Denok Batera: programa de mejora de la convivencia en la ikastola Bihotz Gaztea"

Deia: "El hijo de Bihotz Gaztea"

Su&Blai-ko erreportajea: "presio atmosferikoa"

Tele 7: "La ikastola Bihotz Gaztea entrega los premios del certámen fotográfico 'Santurtzi eta Euskara'"