Sastarrain  baserri-eskolara!  (LH  2)

Sastarrain baserri-eskolara! (LH 2)

Noiz:
26/10/2017 | 09:00 – 27/10/2017 | 16:30
2017-10-26T09:00:00+02:00
2017-10-27T16:30:00+02:00
Non:
Sastarrain baserri-eskola
C/ Ekainbidea
6, 20740 Zestoa, Gipuzkoa, Gipuzkoa, Zestoa
Espainia
Cost:
82 €

LH 2. mailako ikasleak, urriaren 26an Zestoan dagoen Sastarrain baserri-eskolara joango dira bi egun pasatzera eta hurrengo egunean, urriaren 27an, 16:30ean, itzuliko dira.

Kolonien prezioa 82 eurokoa izango da eta azaroko ordainagirian kobratuko zaizue.

Garrantzitsua: arropa guztietan haurraren izena ipintzea beharrezkoa da. Horrez gain, ez dezatela eraman gozoki, janari edo edaririk.

Ikasleak eraman behar duena:

• Osasun-txartel indibidualaren fotokopia (OTI)
  • Lo-zakua
  • Garbitzeko artikulu pertsonalak: hortzak garbitzeko xaboia eta eskuila, eskuoihala, eta orrazia
  • Mukizapi pakete bat edo bi
  • Azpiko arropa
  • Aldatzeko arropa erosoa (txandala…) (egun kopuruaren arabera)
  • Xira
  • Mendian ibiltzeko oinetako aproposak
  • Etxeko zapatilak
  • Berokiak (eguraldiaren arabera)
  • Pijama