ELKARTASUN FONDOA – BEKAK

Duela urtebete baino gehiago hasi ginen ezagutzen, sufritzen eta, tamalez, azken aldian ezagutzen den pandemiarik handienarekin bizi behar izaten.

Ordutik, gure bizitza aldatzen joan dela ikusi dugu. Gure harremanak murriztuz joan behar izan dugu, gure aisialdia egokitu behar izan dugu, poliki-poliki gure askatasunaren zati bat bertan behera utzi behar izan dugu, gure antzinako normaltasun urrikalgarria gero eta gehiago ahantziz.

Gure erosteko ahalmena galdu edo murriztu dugu, ABBEekin, enplegu-galerekin, lanaldi-murrizketekin… Bizitzak belarri tirakada ederra eman digu.

Horregatik, eta nolakoak garen jakinda, izaera kooperatibista, inkonformista, definitzen gaituzten enpatia eta solidaritatearekin, azterketatik, gogoetatik eta egoera honetan guztian une txarra pasatzen ari diren familia guztiei laguntzeko beharretik sortutako ekimen berri bat partekatu nahi dugu zuekin. Familia batek ere ezin du atzean geratu. Ez dugu onartuko!

Familia bat gara, denok gara komunitate handi honetako kide, gure balioak erakutsiz, ikastola inklusiboa izanik, aniztasunean, printzipioekin eta sustraiez harro borrokatzen, elikatzen eta ikasten duena. Behar gaituztenean, agertu egiten gara, eta inoiz baino indartsuago egiten dugu!.

Horregatik guztiagatik, gure aletxoa nola eman dezakegun erakutsi nahi dizuegu, eta, elkarrekin, bizi dugun amets txar honetatik indartuta ateratzea ahalbidetu nahi dizuegu. Orain inoiz baino gehiago BIHOTZ GAZTEA IKASTOLA. BEKAK.

PAYPAL

EMATEKO MODUAK

PAYPAL

KONTU-KORRENTEA

ES44 3035 0035 58 0350068811

BEKEN BARNE-SISTEMA 2020-2021

Bihotz Gaztea Ikastolako beken barne-sistema Artezkaritza Kontseiluak 2021eko martxoaren 18an egindako bilkuran onartu zuen. Beken helburua da muga ekonomikoak oztopo izan ez daitezen Bihotz Gaztea Ikastolan ikasteko orduan, eta, beraz, familia bakoitzeko seme-alaba baten kuotei emango zaie diru-laguntza, gehienez ere 150€ kurtsoko. Laguntza horiek Eusko Jaurlaritzak emandako beken osagarriak dira.

Honako baldintza hauek bete behar dira Ikastolako bekak eskatzeko:

1. Nahitaezkoa izango da Eusko Jaurlaritzaren 2020-2021 ikasturterako beka eskatuta eta emanda izatea.
  2. Aldundiak emandako zerga-informazioa (10-T ez da nahikoa), Lanbideren RGI-DBE ziurtagiria (interesdunak laguntza horiek jasotzen baditu), familia-erroldaren ziurtagiria eta Ikastolak beharrezkotzat jotzen duen beste edozein agiri aurkeztu behar dira.

Eskaerak aztertzerakoan, Ikastolak irizpide hauek hartuko ditu kontuan:

1. Ikaslearekin bizi diren pertsona guztiak hartuko dira kontuan.
  2. Pertsona horiek aurreko urte naturalean (kasu honetan 2019an) izan dituzten diru-sarrera guztiak hartuko dira kontuan: soldatak, pentsioak eta ondarea (Aldundiak emandako informazio fiskala), DSBE-DBE (Lanbide), bikote ohiek banantzeen kasuan emandako laguntzak (epailearen agindua),…

2020-2021 ikasturtean laguntzak-bekak emateko Ikastolak zehaztutako baremoak honako hauek dira:

Familia-errentak ezin izango du hurrengo errenta-atalasea gainditu.

Kide konputagarrien kopurua Atalase

+3.282

8tik gorako kide konputagarri bakoitzeko, errenta-atalaseetan (+1) gisa ezarritako kopuruak gehituko dira.

Beka hau ematen bazaio, ikasleari kuotei dagokien zenbatekoa emango zaio, gehienez 150€ familia bakoitzeko.

Nolanahi ere, 2020-2021 ikasturterako beka-sistema horretarako ekarpenaren gehieneko muga familien borondatezko ekarpenen baturak eta kooperatibaren 3.000 euroko ekarpenak osatzen dute. Emandako beka guztien baturak muga hori gainditzen badu, bekadun guztien artean proportzionalki banatuko da (hainbanatuko da).

Beketarako bildutako kopuru osoa esleitzen ez bada, soberakina hurrengo ikasturteko beketarako erabiliko da.

Eskaerak eta entregatzeko epeak:

• Eskabide-orriak idazkaritzan jaso ahal izango dira.
  • Entregatzeko epeak: apirilaren 20tik maiatzaren 5era (biak barne).
  • Erantzuteko epea: ekainaren 7ra arte.
Gurasoen eskola